انشالله همه چی عالیه؛ انگار این استرسا تمومی نداره؛ هر مرحله میگذره استرس مرحله بعدی میاد؛ خدا همه نی نی ها رو حفظ کنه
استرس نداشته باش اصلا هیچی نیست به لطف خدا مثل سونوگرافی شکمیه
با همون انومالی اسکن نمیشه گرفت؟
چون دکتر به منم گفته
نمیدونم باید جدا جدا وقت بگیرم یا با هم هست
ان شاالله ضربان قلبش عالی باشه و خوش خبر باشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.