پسر منم تو سه ماهگی اعتصاب کرده بود بعد دو سه روز خوب شد نگران نباش
ریفلاکسیا شیر مادرو سختتر میگیرن
ببین امپرلزول ایرانی نده...برو انلاین شاپا بگرد ..ساشه امپرازول مال شرکت استرازنکا بگیر خارجیه...قرصشم هست..نکسیوم ۱۰ باشه..ایرانی فقط بدتر میکنه
یادمه دختر منم تو ۴ ماهگی اعتصاب شیر کرده بود ب هر بدبختی بود بهش میدادم بعد دوسه روز خوب شد
فعلا تو خواب بهش بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.