۱۴ پاسخ

دیرچون همش استراحتم کم میرم بیرون موقعه خواب هم اذیتم سنگین شدم پهلو دردوپادردگرفتم

ناخوناتم خیلی قشنگن❤️

قشنگم پیج اینستاگرام یا تلگرام نداری اونجا دنبالت کنم؟

من تا هفته ۳۰ خوب بود الان انگار روزا کش میاد سخت میگذره برام جدیدا خیلی درد لگن و واژنم گرفتم همش استراحتم

حالا کجاشو دیدی خواهر بزار ۳۱هفته رو رد کنع بعد حرف از درد و سنگینی بزنیم

منم انگار دارم میترکم 😁

برا من ماه هفت خیلی داره دور میگذره 😬😬

ماشاالله شکمت بزرگ شده من الان از اینم کوچیکه تره

واسه منم دسر میگذره همش خودمو مشغول میکنم با کارای خونه ولی دوس دارم یهو برم ۳۵ 😁

خیلی زود
با بیحالی تموم
خسته گی

منم ۲۹ هفته خیلی خسته بی حوصله

ببخشید شکم خودتونه؟؟من اصلا شکم ندارم
بر من که خیلی دیر میگذره همش خسه ام با اینکه شکم ندارم نشست و برخاست برام سخت شده

من تا اخر ماه هشتم برام زود گذشت
اما الان ک ماه نهمم یک ساله گیر کردم🥲🥲
درد و سنگینیت ماه نهم بیشترم میشه🥲🥲

شکم خودته؟🥺من شکمم کوچیکه ☹️

سوال های مرتبط

مامان مامان👶💙💙 مامان مامان👶💙💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۱ ماهگی
مامان علیهان مامان علیهان هفته سی‌وششم بارداری