این سونو داپلر منه

تصویر
۴ پاسخ

قبل اینم سونو رشد دادی

شکر خدا همه چیزیش خوبه فقط وزنش انگاری کمه تا میتونی کباب وبستنی ودلستر وابگوشت ومغزیجات بخور

سونو داپلر چند هفتگیه؟

همچیز خوبه عزیزم فقط وزنش یه کوچولو کمه که اونم زیاد نیست و نینی یکم ریزه میزس😍

سوال های مرتبط

مامان مامان آیماه🐰 مامان مامان آیماه🐰 ۱۱ ماهگی
مامان دلانا🥹🐥 مامان دلانا🥹🐥 ۱۲ ماهگی
مامان جانکم مامان جانکم ۱۱ ماهگی
مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی