سلام مامانا شما هم توی ۵ ماه اکو قلب جنین رفتید؟

۶ پاسخ

بله برا منم نوشته بیست و چهار هفته تا بیست و شش هفته باید برم چون لک سفید رو قلب جنین بود گفت اکو برو ک ببینم قلب مشکل دیگه ای نداشته باشه منم استرس دارم به شوهرم هم نگفتم تا وقتی بخوام برم نمی‌گم ولی خداروشکر هر جا خوندم میگن مشکل خاصی نیس

من با سونو آنومالی رفتم

منم دکتر نوشت برم

بله من رفتم

چرا باید رفت ؟
من دکتر ننوشته بران

من یک شنبه باید برم

سوال های مرتبط

مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان سپهر مامان سپهر ۲ ماهگی
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری