سلام شما اکو قلب جنین تو‌تهران‌کجا رفتید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

تصویر
۹ پاسخ

من رفتم بیمارستان مهدیه
فوق تخصص قلب کودکان بود وخوش اخلاق. و کاربلد
هزینشم500تومن شد با بیمه
آزادم2900
بیرون زنگ زدم8تومن گفتن

دکتر سلیمانی سعادت اباد

دکتر مردانی تهرانپارس

من پیش دکتر مومنی میخوام برم توی بقیه الله هم هست میری اونجا وقت میگیری

صارم دکتر رستگار

من پیش شاکری رفتم

من پیش دکتر شاکری رفتم

من پیش دکتر گلبابایی متخصص قلب جنین و اطفال رفتم
مطبشم درمانگاه آتیه دو هست تو شهرک غرب

کدوم سمت تهران هستید

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان گردو مامان گردو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی 🩷 مامان توت فرنگی 🩷 ۱ ماهگی