من رفتم بیمارستان مهدیه
فوق تخصص قلب کودکان بود وخوش اخلاق. و کاربلد
هزینشم500تومن شد با بیمه
آزادم2900
بیرون زنگ زدم8تومن گفتن
دکتر سلیمانی سعادت اباد
دکتر مردانی تهرانپارس
من پیش دکتر مومنی میخوام برم توی بقیه الله هم هست میری اونجا وقت میگیری
صارم دکتر رستگار
من پیش شاکری رفتم
من پیش دکتر شاکری رفتم
من پیش دکتر گلبابایی متخصص قلب جنین و اطفال رفتم
مطبشم درمانگاه آتیه دو هست تو شهرک غرب
کدوم سمت تهران هستید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.