دکترت انسان درستیه چون اگه انومالی قسمت قلب اوکی بوده نیاز ندیده
منم نرفتم
مرسی ازتون🤍🩷🤎
وقتی مشکلی نباشه نمیفرستن
من تا اون هفته نرفته بودم .. این هفته دکترم گف برم حتما .. رفتم و اوکی بود
نه من برای جنین نرفتم، دکترم فقط خودمو فرستاد، جنین اگه تو آنومالی مشکلی نداشته باشه نمیفرستن
منم دکتر نفرستاد
آره عزیزم من رفتم
دکترم به من گفته بود بری بهتره دیگه خیالمون راحته
بعضی دکترا نمیگن ولی به نظر من برو چون دیگه خیالت راحته
ته عزیزم منم نرفتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.