خانما همتون اکو قلب جنین رفتید؟
من دکترم نگفته که برم

۹ پاسخ

دکترت انسان درستیه چون اگه انومالی قسمت قلب اوکی بوده نیاز ندیده

منم نرفتم

مرسی ازتون🤍🩷🤎

وقتی مشکلی نباشه نمیفرستن

من تا اون هفته نرفته بودم .. این هفته دکترم گف برم حتما .. رفتم و اوکی بود

نه من برای جنین نرفتم، دکترم فقط خودمو فرستاد، جنین اگه تو آنومالی مشکلی نداشته باشه نمیفرستن

منم دکتر نفرستاد

آره عزیزم من رفتم
دکترم به من گفته بود بری بهتره دیگه خیالمون راحته
بعضی دکترا نمیگن ولی به نظر من برو چون دیگه خیالت راحته

ته عزیزم منم نرفتم

سوال های مرتبط

مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجوصورتی🩷 مامان جوجوصورتی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان گردالو🥰👶🏻 مامان گردالو🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان جانان و ژوان مامان جانان و ژوان ۱۱ ماهگی