خانما شما اکو قلب جنین رفتید چی گفتن؟

۵ پاسخ

من نرفتم

دکتر من با انومالی برام نوشته بود ، خداروشکر خوب بود

بستگی به شرایط و تشخیص دکتر انجام میشه فقط میخوان چک کنن

من یبار ۲۴ هفته رفتم یبارم ۲۷ هفته گفت رو قبلش لکه کلسیمی هست رفع نشده گفت بعد بدنیا اومدنش بیارش چکاپ

چیزی نمیگن میگن خوبه یا خوب نیست از این دو حالت خارج نیست ک🤣

سوال های مرتبط

مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی🤰🏼 مامان تو دلی🤰🏼 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان ریحانه مامان ریحانه ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ویکم بارداری