اکو قلب جنینو شما کیه رفتید خانوما دعام کنید

۱۱ پاسخ

۲۱هفته داده بودم

با انومالی رفتم

دکتر من ننوشته

خب زود رفتی عزیزم طبیعیه طبیعیه به موقع ۸ هفته باید بری

من بعد غربالگری رفتم
نگران نباش چیز خاصی نیست توکل کن به خدا

۲۱ هفته

به من دکترم گفت برو چند روز دیگه نوبتمه

من رفتم بهداشت انجام داد خودمم رفتم بیرون انجامش دادم

به منم گفتن کار اضافی هست نرفتم
دکتر براتون نوشته

دکترم گعت اختیاریه نرفتم

دکتر واست نوشت ؟

سوال های مرتبط

مامان سپهر مامان سپهر ۲ ماهگی
مامان یونا🕊️ مامان یونا🕊️ هفته سی‌ویکم بارداری
مامان رادین مامان رادین هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان دلین مامان دلین هفته سی‌وششم بارداری
مامان پناه کوچولو. مامان پناه کوچولو. ۴ ماهگی