۵ پاسخ

منم ننوشته ولی خودم اکو دارم😢

من هم سقط داشتم هم دیابت گفت باید انجام بدی

برای من همراه با آنومالی نوشت، ولی من انجام ندادم که گف ایرادی نداره. اجبار نیس

منم ننوشته برام حتما خوبه

نه براي همه نيست

سوال های مرتبط

مامان هیرا💙
ابرا🩷 مامان هیرا💙 ابرا🩷 ۲ ماهگی
مامان فاطمه جآنم🎀💗 مامان فاطمه جآنم🎀💗 ۲ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نورماه🌚✨ مامان نورماه🌚✨ هفته سی‌وپنجم بارداری