۵ پاسخ

ن بابا

اجبار نیست ولی من خودم به دکتر گفتم برام بنویسه خیالم راحت باشه

نه همه نمیرن ولی اگه دکترت بهت گفت برو

نه نیس...اگه آنومالی مشکل داشت میفرستن

معمولا برای مادرانی که دیابت بارداری یا تیروئید دارن مینویسن من هفته پیش رفتم

سوال های مرتبط