مامانا من سینم زخم شده چ. پمادی بزنم
ب زور شیر میدم

۱۰ پاسخ

من انتی شقاق هیدرودرم زدم کلا چندتا پماد خارجیم گرفتم
ولی هیچی مثل شیر خودم نشد
شیرمو دوشیدم ریختم روی سلفون بعد گذاشتم سر سینم چون شیر خودم هم چربه هم مدام مرطوب نگهش میداشت زود خوب شد

کرم شقاق سینه
من یکی خریدم
بازش هم نکردم
کاش شیراز بودی بت میدادمش

روغن زیتون
یا روغن بادام شیرین بزن
خیلی خوبه
پماد ریسکش خیلی بالاس
اگ نتونی خوب تمیزش کنی یا یادت بره بعد ب بچت شیر بدی داخل دهانش آف میزنه عزیزم

پماد آنتی شقاق هیدرودرم بزن

از شیر خودت بزن بهش زود خوب میشه

کرم شقاق سینه هیدرودرم عالیه
من امتحان کردم

پماد شقاق سینه اسمش هیدرودرم عالیه

با دندون زخم کرده؟
پسرم داره دندون درمیاره نگرانم دوباره زخم کنه☹️

ماموگل

ماستلا

سوال های مرتبط

مامان مامان بردیا مامان مامان بردیا ۱ سالگی
مامان هانا ودلانا♥️♥️ مامان هانا ودلانا♥️♥️ ۱۳ ماهگی