۱۶ پاسخ

به سلامتی 😍😍 دخمله . خداروشکر از هولش در اومدی تو حالا من تا یکشنبه عصر 😢

دخترههه جمجمعه ش گرده😍😍😍

مامان فندق مبارکت باشه ولی با سونو واژینال حتما طول سرویکس را چک کن من انتی ۳۲ بود شکمی همون روز واژینال دادم ۲۷ بود و سرکلاژ شدم
البته انشاالله برا شما خوب باشه

دخمله
؟؟؟

دختره۱۶۰

ازمایش ندادی

پسرررر

تاپیکمو ببین

مراقب طول سرویکست همچنان باش عزیزم
خدایی نکرده از ۳۰ پایین تر نیاد
سنگین بلند نکن، استراحتت هم کافی باشه که به امید خدا به سلامتی بارت رو زمین بذاری🌹
وگرنه همه چیز خوبه خدا رو شکر🥰

پسر؟سرویکست پایینه ها یکم

پسره صد در صد

استراحت کن
زیاد کار نکن
طول سرویکست پایین تر نیاد

دخمله

گل دختریه؟

دخمله😍

پسر ؟

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان هیراد 🧿🩵 مامان هیراد 🧿🩵 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان اقا نیکان مامان اقا نیکان ۱ ماهگی