خانما ازمایش کشت ادرار و ازمایش قند ام خوبه ؟؟

تصویر
۴ پاسخ

یه چیزیت کمه که جلوش زده L

بالایی هم ک همش نرمال نرمال مث ازمایش خودمه

عزیز من فقط از کشت ادرار سر درمیارم ک خداروشکر نو با کتری

عزیزم یه جا رو بگم خودت برو بزن اونجا تفسیرش کن من الان شات گرفتم ببرم ترجمه کنم بفرستم دوباره اونم شات بگیرم برات بفرستم خیلی بی کیفیت میشه نمیتونی بخونیش

سوال های مرتبط

مامان ویانا مامان ویانا هفته چهلم بارداری
مامان 💙یاسین جان 💙 مامان 💙یاسین جان 💙 ۴ ماهگی