سلام ۳۶.۷ تبه ؟ با دماسنج زیر بغلی گرفتم

۶ پاسخ

۰.۳ باید اضافه کنین تا دمای بدن به دست بیاد که میشه ۳۷. تا ۳۷.۵ طبیعی هست بالاتر از اون میشه تب.

نه گلم تب نیی

بهداشت می‌گفت این زیر بغلی هارو باید نیم هم خودت اضافه کنی
الان برای تو میشه ۳۷ ، تب داره کمی

۳۷.۵ به بالا تبه

سلام
دمای طبیعی بدنه

از ۳۷٫۴ به بالا تب محسوب میشه

سوال های مرتبط

مامان دخملی 🩷 مامان دخملی 🩷 ۱ سالگی