من ازون خرما الوچه ای بهش میگن کوچولوعه ازونا میدم شیرینیش زیاد نیست خوبه برای بچه
نصفه خرما بهش میدم یا قاطی فرنی میکنم یا همون جدا میدم
آره عزیزم
من هر روز یا تو صبحونه ش میریختم یا میان وعده بهش میدادم زدم چت جی پی تی گفت خوب نیست سنگینه باعثدل درد و نفخ میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.