کسی تا حالا سونوگرافی بین دکتر غلامرضایی رفته

۳ پاسخ

خیلیم بهتر از مهیا عزیزی مرد اگه با مرو بودنش مشکل نداری عاالیه من که خیلی راضی بودم

سلام گلم دکتر غلامرضایی سنو مهرگان مرد؟ کارش عالیه از عزیزی خیلی بهتر سنو وزن هردو دخترم پیش همون رفتم کرمانیم نیست لحجش به اصفهان اینا میخوره

مهرگان؟
بله سنو قلب رفتم
سنو معمولی هم رفتم کارش خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی