خانما نی نی هاتونو از کی گذاشتین راه روئک؟؟؟

۴ پاسخ

من نمیخوام بزارم به لگن و ستون فقرات فشار وارد میشه

نزاری بهتره گلم به ستون فقراتش فشارمیاد من دوتا بچه بزر‌گ‌کردم اصلا نخریدم براشون واسه اینم نخریدم‌ونمیزارم

من کلا نمیزارم بزرگم شد

من نمیزارم

سوال های مرتبط