غذای کمکی نی نی هاتونو از کی و با چی شروع کردید کم کم؟

۷ پاسخ

من متخصص کودکان رفتم دخترم رشدش کم بود گفت از همین 4 ماهگی کمکی رو شروع کن نگاه نکن 4 ماه داره

بادمجون سیب زمینی تخمه مرغ ابپز به بچه بدیم فرنی
بعد ازچندوقت یه کوچولو روغن اضاف کنی

دکتر دخترم گفت ۲۰ مرداد برای برنامه غذایی ببرمش میشه ۶ماه تمام

4ماهگی فرنی. حریره بادام. موز. همشو با شیرخشک مخلوط میکنم بهش میدم چون رفلاکس داره خوب وزن نمیگیره برا همین کمکی شروع کردم

من میخام از ۵ ماهگی شروع کنم

من ک از پایان ۶ ماهگی شروع میکنم

۶ ماه کامل
فرنی
روز اول یک قاشق مربا خوری کم کم زیادش کن

سوال های مرتبط