۵ پاسخ

نان من میدادم عالیه نان واسه وزن دهی طعمشم عالیه

اره فک کنم‌ خوبه

خب نمیشه همون نان بدی کلا

یه بچه مگه چقد معده داره نده 🥲

ندی بهتره بچه اذبت میشه

سوال های مرتبط