احتمالا رفلاکسه
پسر من که ۸۰ تا میخوره 😑
ولع مکیدن داره بعد ۶۰ تا خوردن پستونک گول زن بزار دهنش یا دستشو بکن دهنش
ببین منم پسرم همین بود ستا دکتر بردمش هر ستاشون گفتن طبیعیه زیاد میخوره بالا میاره ن رفلاکسه ن چیزی یکیشون گفت اگه میخوای تپل بشه شیر بده تا اضافش بالا بیاره اینجا همه یاد گرفتن بگن رفلاکسه فلان من یادمه خواهرم بچه بود ایجور بود زن داییم میگه بچه ها منم ایجور بودن و خیلیا دیگه همشونم خدا رو شکر بزرگ شدن بچه ها تا سه چهار ماه همیجورن کم کم درست میشن
زیاد میدی گلم ۳۰ بده اروغ بگیر بعد ده دقیقه دوباره طلب کرد ۳۰ بده ۶۰ تا رو پشت سر هم نده
وقتی میخابونیش یکم جایی ک میخابه سطح شیب دار درست کن ک شیر برنگرده تو گلوش موقع اروغ گیری هم یکم بزار رو شونه هات بمونه تا شیر بره تو معدش
بابا بهش پستونک بده شیر زیادی خوب نیس که زیاد که بدی رفلاکسی میشه
شیر که بهش دادی نیم ساعت تو بغلت بگیرش بعدش که خواستی بخوابونیش جوری بزارش بالا تنش بالاتر باشه که نخواد شیر برگرده تو گلوش
شیر مادر هم میخوره؟؟؟
اگه شیرمادر هم میخوره کمترش کن شیرخشکو
بعدم اگه میبینی ولع مکیدن داره و دوس داذه فقط بمکه پستونک بده
۶۰ تا فک کنم زیاد باشه براش
اولا ۳۰ تا باید بدی هر وعده
دوم احتمالا رفلاکس داره ،سرش رو بالا تر بزار حتما هم برچرخونش به سمت بغل یه وقت حواست نبود بالا آورد خدایی نکرده تو بینیش و دهنش پر نشه
حجمش کمتربده ببین چطوره ممکنه رفلاکس پنهان داشته باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.