تو شیردهی چ قرصی بخورم برا گلودرد

۱ پاسخ

قرص آموکسی سیلین ،سرماخوردگی،استامینوفن ساده،دیفن هیدرامین هم میتونی غرغره کنید اما به نظرم شربت گلودرد عسل و آویشن از عطاری بگیر خیلی خوبه من خودم استفاده کردم دوسه بار خوردم خوب شدم

سوال های مرتبط

مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان هیوا   🐻🐥🫀💖 مامان هیوا 🐻🐥🫀💖 ۴ ماهگی
مامان ایلماه🪺🐣🩷 مامان ایلماه🪺🐣🩷 ۱۲ ماهگی
مامان آنیسا و آوینا😍 مامان آنیسا و آوینا😍 ۴ ماهگی