۳ پاسخ

نکن...
احتمال ضررش بیشتر از نفعشه

اره میتونی بزنی

نداشته باشین بهتره هم موادش و لاکش شیمیایی..هم اون دستگاه یو وی ضرر داره اشعه داره چند ماه ریسک نکنین بزارین بعد زایمان

سوال های مرتبط

مامان تودلی💝💝 مامان تودلی💝💝 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پناه 😍👼🤰 مامان پناه 😍👼🤰 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 مامان 𝓬𝓱𝓲𝓬𝓴 🐣 هفته سی‌ونهم بارداری