۸ پاسخ

من انجام دادم به پهلو خوابیدم صورتمو صاف گذاشتم اگه دستش تند باشه اذیت نمیشی

میتونی مگه تخت بخابی؟

نه ضرر ندارع ولی به کمر زیاد نمیتونی بخوابی اذیت میشی باهاش حرف بزن بعد یه چشم تموم شد پاشی راه بری بشینی که اذیت نشی

هیدن میخام انجام بدم نه کاشت

من میخام انجام بدم

فقط طاق باز نخابی موقع انجام دادن

نه شما الان میتونی انجام بدی هفته های اخره دیگه

نمیدونم منم قصد دارم برم

سوال های مرتبط

مامان ماهان ❤️❤️ مامان ماهان ❤️❤️ ۳ ماهگی