اکستنشن بخوای بکنی یکم سخته چون دو ساعت باید دراز بکشی،اگه ک اذیت نمیشی میتونی بخوری پهلو بخوابی سرتو صاف بگیری.
کاشت مژه بخوای ک راحت تره واست هم نشسته هم سر یک ربع تمومه😉
خودش مشکل نداره ولی تایم طولانی دراز کش شدن اذیتت میکنه نشسته ببین میتونه بزنه برات
من میزنم هیچ مشکلی نیست کلا
اشکال ک نداره ولی خب تایم طولانی دراز کشیدن بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.