سلام کاشت مژه تو هفته اشکالی داره
یا نه

۴ پاسخ

اکستنشن بخوای بکنی یکم سخته چون دو ساعت باید دراز بکشی،اگه ک اذیت نمیشی میتونی بخوری پهلو بخوابی سرتو صاف بگیری.
کاشت مژه بخوای ک راحت تره واست هم نشسته هم سر یک ربع تمومه😉

خودش مشکل نداره ولی تایم طولانی دراز کش شدن اذیتت میکنه نشسته ببین میتونه بزنه برات

من میزنم هیچ مشکلی نیست کلا

اشکال ک نداره ولی خب تایم طولانی دراز کشیدن بده

سوال های مرتبط