۱۴ پاسخ

ناخن گیر من بردم چون نزاشتن دستکش دستش کنم ناخوناشم بلند بود گرفتم

شونه که لازم نمیشه ولی فین گیر تو همه کلیپا اینستا دیدم میزارن منم گذاشتم بازم فک نکنم لازم بشه

نه نبر ناخن که انقدر نازکه بهتره تا ۱۰ نگیری
شونه هم که کلاه داره
فینگیر هم خودشون موقع دنیا اومدن میخوان خون تو دهن و بینی پاک بشه پوآر میکنن اتاق عمل

نه نیاز نیست اصلا نباید دستکش دستش کنی الان دنیا با دست هاش کشف می‌کنه

بابا نبرید اصلا به این چیزا احتیاج نیست. .من امروز ساکم رو ریختم بیرون دوباره . پوشاک زیر انداز لباس اضافه همه رو از توش دراوردم. بیمارستان میده دیگه

ن بابا فین‌گیر براچی؟؟
ناخن گیر هم به نظرم لازم نیس دستکش دست میکنیم بعد ک‌اومد خونه اگه بلند بود میکیزیم

تو بیمارستان فقط دو دست لباس و مای بیبی پتو بقیه برای خونه ب کار میان

بنظر من فین گیر و شونه لازم نیس ولی دستکش و ناخن گیر لازمه

فقط ناخن گیر به درد میخوره بقیه اش نه

من بردم اتفاقن ناخن گیرلازمم شدچون ناخنش شکسته بود

نه بابا لازم نیست، دستکش فقط

نه بابا نیاز نیست

منم درگیر همینم نیاز میشه یا نه

من نبردم نیازم نبود

سوال های مرتبط