۶ پاسخ

یکم الان درکش بیشتره شاید اذیت بشی ولی بهتره بازم تا اینکه بزرگ تر بشه

استرس نداره همش دو روز سختی میکشی تموم میشه من ۳۵ روزش بود ختنه کردم اولین ادرارش سخته

فقط بی حسیش که میزنند درد داره بعدش درد رو حس نمیکنه البته اگه بخیه بزنند

درکت میکنم عزیزم من چهل روزش بود ولی خدا رو شکر خوب پیش رفت

استرس نداشته باش عزیز ماهم ختنه کردیم تازه پسرم ۴۴ روزش بود

بسلامتی بگذره براتون کاش بچه که بود این کار رو میکردین دردشم کمتر میفهمید

سوال های مرتبط