اره صبر کن ببین تا ده روز چی میشه
من قبل بارداری ازمایش بتا دادم۴/۶بود گفت منفی هست ۳-۴روز بعد تکرار کردم شد۱۲۷مثبت شد توهم دوست روز دیگه بتا بده
من یه بار دادم ۵.۳ بود دوروز بعد شد زیر نیم😐😂معلوم شد آدم عقب میندازه یکم نوسان هورمون پیدا میکنه.
اره ده روز بعد نمیخواد
دوروز دیگه تکرار کن باید حداقل ده بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.