۴ پاسخ

اره صبر کن ببین تا ده روز چی میشه

من قبل بارداری ازمایش بتا دادم۴/۶بود گفت منفی هست ۳-۴روز بعد تکرار کردم شد۱۲۷مثبت شد توهم دو‌ست روز دیگه بتا بده

من یه بار دادم ۵.۳ بود دوروز بعد شد زیر نیم😐😂معلوم شد آدم عقب میندازه یکم نوسان هورمون پیدا می‌کنه.

اره ده روز بعد نمی‌خواد
دوروز دیگه تکرار کن باید حداقل ده بشه

سوال های مرتبط