۴ پاسخ

چرا نزدی؟

منم دخترم ۶ ماهشه هنوز واکسن ۴ماهگیش مونده 😅

عیب نداره من ۴ماهو۱۸روزش بود زدم

برای چی مگه واکسن نیست ؟

سوال های مرتبط