کاش اینا همش نینی بود دو یا سه قلو بودن 🥺🥰

تصویر
۶ پاسخ

خدا رو چه دیدی شاید دوقلو باشه ها

مگه بچه نیست

من هفته ۵ رفتم سونو کرد گفت ی دونه است بعد دو هفته رفتم واسه قلب سونو کرد گفت اینکه دوتاست خلاصه من رو تو شوک گذاشت

خب چرا میگی کاش!؟

نی نی پر ماجرا 😂

چیه مگه عزیزم؟باردار

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهام♥️🐣 مامان دوقلوهام♥️🐣 هفته ششم بارداری
مامان نیل آی و ال آی مامان نیل آی و ال آی روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی🍓😍 مامان توت فرنگی🍓😍 هفته سیزدهم بارداری