۴ پاسخ

من اوایلش همه رو با آب میپختم بعد یکم شیر خودمو میزدم ولی الان دیگه کلا شیر نمیریزم با چیزای دیگه مزه دار میکنم،بجای کره هم روغن زیتون استفاده میکنم

پسر منم داره شیر خشک میریزم اخر سر که سرد شد فرنی کره گیاهی هم نوک قاشق کوچولو

دختر منم حساسیت داره
دکتر هفته اول گفت فقط فرنی آب + آرد برنج بپزم و هر نوع شیری ک میخوره خشک یا مادر رو بهش اضافه کنم از هفته دوم پوره سبزیجات مثل سیب زمینی پخته یا کدو حلوایی یا هویج پخته رو با تست حساسیت بدم بهش
گفت حریره بادام ندم چون تشدید می‌کنه
هفته سوم میتونی مرغ بپزی و با آبش میکس بدی بخوره و هفته پنجم تو مرغش جو پرک بریزی میکس بخوره حالت سوپ بگیره میتونی داخلش سبزیجاتی ک قبلا تست گرفتی مثل هویج و سیب زمینی اضافه کنی و بعد ها هم رشته سوپ
پوره میوه مثل سیب و موز هم وقتی با سوپ سازگار شد میتونی بدی

تو فرنی نباید شیر و کره بریزی چون حساسیت داره

سوال های مرتبط