۵ پاسخ

استراحتتو بیشتر کن

نگران نباش استراحت کن
به دکترت بگواحتمالاشیاف بهت بده

منم همینطور هیچ علایمی ندارم بجز دل درد و پا درد و کمر درد

موقع پريوديت باشه اين درد طبيعي هست اگرشياف داري ميتوني شياف بزاري عزيزم

ن خطر ندارع طبیعی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا👧🏻🍼 مامان معجزه خدا👧🏻🍼 هفته بیست‌وششم بارداری