۱۴ پاسخ

مبارکه

اون درد برا بارداریه

مبارک باشه عزیزم

دردپریود توبارداری طبیعیه عزیزم نگران نباش
مبارک باشه چشم ودلت روشن

من همین الآنم درد پریودی دارمم

آزمایش ندادی عزیزم

درد ها طبیعیه
مبارکت باشه

من تا سه ماهگی درد پریود داشتم

نه گلم مبارکه طبیعیه برای ماهم دعاکن😘

اره منم همین طوریم درد پریودی دارم

نه عزیزم منم درد پریودی دارم 6هفته هستم
همش فک میکنم میخام پریود بشم

طبیعیه درد

من تا ماه آخر بارداریم وقتی موعد پریودیم میشد درد داشتم

نه قبل موعد وقتی حامله هم باشی درد پریودی داری

درد پریود طبیعیه

سوال های مرتبط