خانما از چند هفته دکتر ا سزارین میکنن؟

۲ پاسخ

٣٧هفته ٢ روز قدش ٥٢
من
بچمم وزن ٣٤٥٠
به نظرم ٣٨ بود بهتربود برا بچم

۳۸ به بعد

سوال های مرتبط

مامان رادین مامان رادین ۸ ماهگی
مامان قندک مامان قندک هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا ایلیا👶🏻 مامان آقا ایلیا👶🏻 ۷ ماهگی
مامان سولماز مامان سولماز روزهای ابتدایی تولد