۶ پاسخ

چون ختنه کرده میره تو

یعنی سردشه طبیعیه

پسر منم اینطوری بود بعد یک سالگیش درست شد من چندتا دکترم برده بودم گفته بودن طبیعیه

واسه پسرم منم همینه ۴ ماهشه
دکتر گف بزرگ بشه درست میشه هنوز مایه نبسته بخاطر اونه

واسع بجه خواهرم اینجور بود

مال پسرمنم همین طوره

سوال های مرتبط