۸ پاسخ

بچه خب وزن گرفته ک
پسرمن
دنیا اومد ۲۷۵۰
دوماهگی ۴۵۵۰

پسر من وزن تولدش ۳۵۰۰ وزن دوماهگی ۶۳۰۰

بچه من 4300 بود به دنیا اومد دوماهگی 6 کیلو شد با قد 62

ن عزیزم با توجه به وزن تولدش عالیه،پسر من ک دنیا اومد۳۷۰۰بود یکماهگی۴۳۰۰،دوماهگی هم ۵۱۰۰

پسر من دوماهگی ۴۸۰۰ وزنش قدش۵۶
وزن تولدشم ۲۵۰۰ بود

من پسرم ۳۸ روزگی ۵۲۰۰ وزنش قدش ۵۸ بود

با توجه به وزنی که بدنیا اومد حساب کن.

وزن تولدش چقدر بوده

سوال های مرتبط

مامان شکر پرتقالی👶 مامان شکر پرتقالی👶 ۱۴ ماهگی