من نی نیم دنیا اومدنی ۳۰۷۰ بود و یه ماهگی ۳۸۶۰ . بنظرتون کم نیست؟
قربونش برم خیلی لاغره😥
من دوماهگی 6 کیلو بود
شیرت چرب نیس
کمکی شیر خشک بده
یا شیرت کافی نیست یاهم آبکیه چاق نمیشه کنار شیر خودت شیرخشک هم بده
پسر من به دنیا اومدنی 3500 بود دوماهگی 6100
نسبت به وزن بدو تولدش کمه . بچه ماهای اول باید 1 کیلو زیاد بشه هر ماه
دخترم دو ماهگی 4500 بود الان 4 ماهش 5650 بردم دکتر ترسیدم گفت کمه و اینا وزن و دور سر و همه رو خط زرد داره میره جلو
پیش دکتر متخصص خودش بردم گفت اوکی هیچ مشکلی نداره فقط دختر من ریز نقش واگر نه رشدش خوبه
استرس نگیر منم 4 ماه رفتم گفت کمه 10 روز دیگه بیا اگه بالا نرفته بود بفرستم پیش متخصص
شیر خودتو میدی؟
میتونی عکس نوزاد و بارداری و... رو با من آتلیه ای کنی انواع تم اجرا میشه به سلیقه خودتون با آتلیه طبیعی مو نمیزنه با مناسب ترین قیمت فقطروبیکا پاسخگو هستم09043693316
به دنیا اومد چند بود؟
خب دنیا اومدنی چند بود؟
دخترم ۴۶۰۰بود گفتن خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.