۱۱ پاسخ

عزیزم روزه ب کسی ک بارداره واجب نیست ، میخای ثواب کنی ب بچت ظلم میکنی گناه میکنی

چه کاریه آخه

جاری من می‌گرفت همشووو..بچشم خیلی الان تپل و نازه از همع بچه هاش ناز تر و نورانی تر

مادرشوهرمن که موقع حاملگی روزه هم میگرفت مشکلی نداشت موقع شیردهی هم میگرفت

چرا از اونور بوم میفتید

روزا کوتاه و خنکه
هر روز رو نگیر
اما امتحان کن یک روز اگر اذیت نشدی یک روز درمیون بگیر

میگن‌ماه شش یا هفت ماه به بعد میشخ گرفت من خودم ۷ماهم بود تونستم ۱۰روز بگیرم ی روز درمیون اینا.‌.

مامانم گرفته خداروشکر اوکی بود،حالا بازم بدن هرکس فرق می‌کنه بنظرم،یه روزو بگیرم ببینم چجوری میشم

بهت واجب نیست ممکنه ضررم به خودت وجنین داشته باشه

علت روزه گرفتن رو می دونید ؟

ول کن توروخدا خواهر

سوال های مرتبط