من دارم ولی نمیبرمش میترسم فعلا
ماهم شنبه واکسن دوماهگی داریم😭
ما دیروز زدیم تا غروب خوب بود سرشب بدنش شروع به گرم شدن که با پاشویه تبش را کنترل کردیم ولی تاصبح نخوابیدم
منم شنبه میزنم درخواستمو قبول کن
استرس نداشته باش.واکسنا چیزی نیستن
منم شنبه میزنم استرس دارم زیاد
سبکه
واس ارسین سبک گذشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.