سلام مامانا من الان هفتهی 26هستم کم اشتها شدم. طبیعی یا نه. کسی مثل من هست
نه من برعکس اصن خوابم نمیبره
منم اینطوری ام فقط خوااااب 🥲
خیلی خوبه
خواب برای وزن گیری جنین تاثیر داره
منم همینطور هر چقدر هم میخوام هنوز خسته و کوفته ام
اره همش خوابم من
خوشبحالت که میتونی بخوابی
هنوز تا سنگین نشدی بخوابببببب
اشکالی نداره اگه کاری نداری بخواب فقط گرسنه نخواب شکم تو سیر کن راحت بخواب
نگران نباش طبیعیه فقط گرسنه نمون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.