بچم سرماخورده سرفه وابریزش بینی😭😭😭

۴ پاسخ

چه چرک خشکنی داد چند سیس

منم بچه ام سرما خورد هم سن بچه شماکه بود بردم دکتر گفت بچه تو این سن تشنج نمیکنه نمیخواد بهش استامینوفن بدی فقط جاش خنک باشه وراه تنفسش باز باشه وبخور گرم براش بذار.فقط تنهانگرانی ریه هاشه ببرش دکتر که از این نظر بررسی بشه

عههههه کوثر پیدات کردم اینجاا😂😂
مبارکت باشه دختر❤️
ببرش دکتر خیلی کوچولویه گناه داره

ببر دکتر

سوال های مرتبط