۲ پاسخ

بچه منم بینیش گرفته هم سرفه داره هم عطسه امروز می‌خوام ببرمش دکتر

ًحتي اگه سرما هم خورده باشه وقتي از شير خودت تغذيه كنه سريع خوب ميشه عزيزم.نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان مهوا و نی نی ❤ مامان مهوا و نی نی ❤ ۱۱ ماهگی
مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 مامان 𝔞𝔟𝔱𝔦𝔫🩵🍊 ۸ ماهگی