۱۷ پاسخ

بیین شکمت سفت سفت باشه

چه حسی داری🥹

چقد یاد زایمانم افتادم‌من ۶صبح راه افتادم سمت تهران ۹‌اینابود رسیدیم وای🥹🥹

درداتو‌بیشترخونه بدی راحت تریا

آره هر ۵دقیقه است زود برو،خدای نکرده مدفوع نکنه

کاش منم زود دردم میشد🫠😒🥱پوووووووف .

چقد زود تو 36هفتگی؟

یه دوش بگیر بزار دردات بیشتر بشه بعدش بزو ک اذیتت نکنن

دردا قابل تحمله یا شدید شده ؟

اره دیگه منظمه.... ولی اگه خیلی شدید و اذیت کننده نیست نرو هنوز الکی انگولک نکنن

اره دیگ ی دوش بگیر

اگه هر درد یک دقیقه طول میکشه برو

هر کدوم چند دقیقه هست؟

آره منظمه

آره منظمه. ان شاالله بسلامتی زایمان کنی و راحت باشه

اره عزیزم
متوجه میسی با دردای دیگ فرق داره

اره عزیزم منظم هست بری بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۴ ماهگی
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی