اره خوبه اصلا وزن این هفته مهم نیست از 28 هفته به بعد مهم میشه
اره بابا عالیه منم، 204بود
من ۱۷هفته سه روز ۱۹۱بود
واس من ۲۰۲ گرم بود دکتر سنوگرافی گفت ۲۰ گرم تقریبا کمه ولی زده نرمال
اره عالیه
نمیدونم ولی من ۱۷ هفته و ۴ روز بودم ۲۱۴ گرم بود فک کنم یکم کم باشه
آره گلم خوبه وزن گیری بچه تو ماه آخر هست الان وزنش اونقدرا مهم نیست
دخترم ۲۲۰ گرم بود تو آنومالی آخرش ۳۶۰۰ دنیا اومد
بچه زنداییم که زایمانش با من بود تو آنومالی ۲۸۰ بود ۲۸۰۰ دنیا اومد
اره خوبه مال من ۲۰۰ بود
اره عزیزم اوکیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.