خانوما ۱۸ هفته وزن ۲۰۵ گرم خوبه ؟

۹ پاسخ

اره خوبه اصلا وزن این هفته مهم نیست از 28 هفته به بعد مهم میشه

اره بابا عالیه منم، 204بود

من ۱۷هفته سه روز ۱۹۱بود

واس من ۲۰۲ گرم بود دکتر سنوگرافی گفت ۲۰ گرم تقریبا کمه ولی زده نرمال

اره عالیه

نمیدونم ولی من ۱۷ هفته و ۴ روز بودم ۲۱۴ گرم بود فک کنم یکم کم باشه

آره گلم خوبه وزن گیری بچه تو ماه آخر هست الان وزنش اونقدرا مهم نیست
دخترم ۲۲۰ گرم بود تو آنومالی آخرش ۳۶۰۰ دنیا اومد
بچه زنداییم که زایمانش با من بود تو آنومالی ۲۸۰ بود ۲۸۰۰ دنیا اومد

اره خوبه مال من ۲۰۰ بود

اره عزیزم اوکیه

سوال های مرتبط

مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیام 🧸🩵 مامان لیام 🧸🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🤰🩷 مامان تو دلیم🤰🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان شهریار و پناه مامان شهریار و پناه ۱۰ ماهگی
مامان سلنا🫀🐣🧿 مامان سلنا🫀🐣🧿 ۱ ماهگی
مامان ماهلین🌸 مامان ماهلین🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه🫀✨️ مامان پناه🫀✨️ هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته هفتم بارداری
مامان شایلی 🌙 ماهلی مامان شایلی 🌙 ماهلی هفته چهلم بارداری
مامان قهرمان کوچولو مامان قهرمان کوچولو ۴ ماهگی