عزیزم بهتره شکمت نزنی من دکترم گفت نزنم شکم عزیزم پودر بریز توی یه ظرف کاسهای بعد آب ولرم کم کم اضافه کن با یه چیزی هم بزن اصلا با انگشت مخلوط نکن یا دستکش بپوش چون پوست دستت میسوزه آب که اضافه میکنی باید حالت مایع سفت باشه نه خمیری نه خیلی شل مثل مایع کیک بعد یه کوچولو بزن روی دست یا بازو در حد ۲دقیقه بمونه زیاد بمونه پوستت میسوزونه بعد اگر حساسیت نداشتی استفاده کن و اینکه بدنت باید خشک باشه فقط دیگه حواست باشه خیلی نمونه هی یکم چک کن که هم موها تُرد شده باشن که کنده بشم هم پوستت نسوزه دیگه باید روی جلدش ببینی که زده چند دقیقه بمونه
ن عزیزم چ خطری منم میزنم از اول تا الان
نه بزن من میزنم خیلی خوبه نرم میکنه پوستو فقط قبل موبر یکم وازلین یا روغن بزن به جاهای حساس جایی که ادرار میکنی که یوقت موبر خورد نسوزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.