۴ پاسخ

هر۴ساعت قطره استامینوفن بده،آلارم گوشیتو بزار که بیدار بشی

37تب نیست ولی اگه خدای نکرده تبش بالا رفت سه ساعت هم استامینوفن بدی مجازه

دیگ ۳۸تب حساب میشه
استامینوفن بده به وقتش
هر یک یا دو ساعت
چک کن
ساعت کوک کن خواب نمونی

38.5حواست باشه

سوال های مرتبط