۷ پاسخ

من گرفتم شیر سینمو

من ۲۰ ماهگی از شیر گرفتم
واینکه داریم ب سمت گرم شدن هوا میریم هر چی زودتر بگیری بهتره کمتر اذیت میشه

آره هم فصلش خوبه هم سنش

آره عزیزم بگیر. موقعه خوبیه

اصل شیر دهی همون ۲۱ ماه است

هرجور خودت صلاح میدونی یکی از اقوام که دخترش همسن دخترمه دکترش گفته دیگه باید از شیر بگیریش

اره نزار بره تو گرما

سوال های مرتبط

مامان mohamad💗lena مامان mohamad💗lena ۱ سالگی
مامان نورا و ماهلین مامان نورا و ماهلین ۲ سالگی
مامان سویلای مامان سویلای ۲ سالگی
مامان آیلین🩷ایلیا🩵 مامان آیلین🩷ایلیا🩵 ۲ سالگی