من گرفتم شیر سینمو
من ۲۰ ماهگی از شیر گرفتم
واینکه داریم ب سمت گرم شدن هوا میریم هر چی زودتر بگیری بهتره کمتر اذیت میشه
آره هم فصلش خوبه هم سنش
آره عزیزم بگیر. موقعه خوبیه
اصل شیر دهی همون ۲۱ ماه است
هرجور خودت صلاح میدونی یکی از اقوام که دخترش همسن دخترمه دکترش گفته دیگه باید از شیر بگیریش
اره نزار بره تو گرما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.