خانم های که شیرمیدید
روزه می‌گیرید؟؟؟

۷ پاسخ

من میخوام بگیرم انشاالله میتونیم

انشاالله میگیرم

من نمیگیرم بچه شیر میدم یه وعده کم و دیر میخورم فشارم رو ۶ و۵ میره. همین امشب مثل مربای گیج تپ افتادم از سرگیجه

اره روز درمیون

بستگی داره بچت غذا خوب بخوره نخوره
شرایط جسمی مادر هم خیلی مهمه
من که الان باردارم اگرنه بچم بزرگه ماشاالله

نه.

نه من نمیگیرم

سوال های مرتبط

مامان نیما ؛نوید؛نیکا مامان نیما ؛نوید؛نیکا ۱ سالگی
مامان دانیال و جانا مامان دانیال و جانا هفته سی‌وپنجم بارداری