من میخوام بگیرم انشاالله میتونیم
انشاالله میگیرم
من نمیگیرم بچه شیر میدم یه وعده کم و دیر میخورم فشارم رو ۶ و۵ میره. همین امشب مثل مربای گیج تپ افتادم از سرگیجه
اره روز درمیون
بستگی داره بچت غذا خوب بخوره نخوره
شرایط جسمی مادر هم خیلی مهمه
من که الان باردارم اگرنه بچم بزرگه ماشاالله
نه.
نه من نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.