۷ پاسخ

نه من نمیدم

مدام دادم از ۶ ماه تا الان

من مولتی میدم تو پاییز و زمستون که مریض نشه

د۳ فقط

بله ازمایش دادم‌طبق اون دگتر براش نوشت هم د۳ هم اهن کمبودی هم نداشت
د۳ هفته ای ۱۰هزار واحد
اهن هفته ای دوبار هر بار ۱ سبسی لیپوزوفرابی

ن من نمیدم
تا ۱سال نیم دادم مولتی و اهن میدم بچم یبوست میگیرع

هربچه متفاوته نسبت به ازمایش کامل دوسالگی قد و وزن این چیزا
دکتر تصمیم میگیره چیو ادامه بدیم چیو نه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 هفته پنجم بارداری