مامانا فرق این دو تا شربت چیه؟

تصویر
۳ پاسخ

استاکه واسه تب وایناست
سرماخوردگی هم ابریزش وگرفتگی واینا
سعی کن همزمان ندی دوساعت فاصله بده

روش نوشته
یکی شربت سرما خوردگی
اون یکی شربت استامینوفن

یکیش معلومه واسه تب هستش
یکیشم علائم سرماخوردگی مثل سرفه ابریزش اینا

سوال های مرتبط

مامان آمین♡🧚🏻‍♂️ مامان آمین♡🧚🏻‍♂️ ۳ سالگی
مامان نورا و آرسام مامان نورا و آرسام ۲ سالگی
مامان نیلای جان مامان نیلای جان ۴ سالگی